onsdag 30 september 2009

MOT ARLANDA

Jisses, va segt de va att vakna i morse. Tillslut fick jag masa mej ur sängen eftersomn mamsen gnällde över att jag låg ivägen för hennes morgonnyheter. Haha. Härligt att va hemma igen!
Sovit me katten (eller snarare det som finns kvar av den lilla hårbollen) liggandes precis breve min kudde hela natten. Hur mysigt som helst juh! Bäst att passa på så länge de går..  

Dax att packa om väskan här. Om ett par timmar bär de av mot Arlanda!
Fick lite förhandsinformation igår ang. bordplaceringen jag vart lite smånervös över inför bröllopet. Men de kommer blir hur trevligt som helst detta. Möjligt att jag klarar mej genom middagen utan ett enda ord på tyska. Phew!

Hej då Sverige!
Hej Schweiz!
Tillbaka på söndag.

1 kommentar:

Oskar sa...

Hörs på söndag baby. :)