söndag 20 september 2009

SNÄLLA HELG, TA INTE SLUT!

Vilken underbar helg jag haft!!

Och jävlar i min låda vilket fylleslag de varit!

Underbara små ting som sviten, "vår" terrass på Scandic Rubinen, sällskapet, badkaret (aka. kylskåpet), och verkligen ögongodis som jag knappt kunnat slita ögonen ifrån. Haha.
Fyfan! Är helt slut nu.. kommer somna vilken sekund som helst. Med tanke på hur min hals mår måste jag rökt minst en limpa cigaretter i helgen.. och alkoholomloppet i kroppen har vart nästan 100%igt sen i fredags kväll!
Man kan knappast anklaga mej, P och goa C (skönare brud får man ju leta bra länge efter!) för att va tunnisar iaf. Vi va fan de enda(?) som inte tog en liten "powernap" under gårdagens fyllelsag. Haha.

Efter en sån här (legendarisk) helg saknar jag verkligen Stockholm nå galet mycke!

Synd helgen inte skulle sluta lika skoj som den börjat dock. 2-0. Kom knappast som en chock.. men lik förbannat lika bittert!

Inga kommentarer: