måndag 14 september 2009

MÅNDAG MORGON - SEMESTER?

Så, dax att blogga lite igen kanske.
Haft en mycke trevlig helg med besök från Stockholm. Alltid lika uppskattat och skoj! Lite som på den gamla goda tiden när jag hade L i närheten väldigt ofta.. mysigt!
Helgen har bland annat bestått av AWRumpan och middag på Pasta etc.. Yummie! (När katten är borta dansar råttorna på bordet, typ? Ha ha.)
Nu har jag precis vart och lämnat söta L vid flygbussen.. de är måndag morgon och min 7 veckor långa semester har precis börjat. Hö hö. Förutom imorn då, ledningsgruppsmöte i skolan som ska bli spännande, och så lite ICA-jobb-snack imorn kväll. Fortfarande lite kluven där, vill jag? Vill jag inte?
Jag saknar mitt J&J-jobb!

Nåja, ett par dagars lugn och ro nu iaf. Till helgen får jag besök (x2) igen och detta innebär en hel del massa mer alkohol än denna helg bjudit på. Håll i hatten!

Inga kommentarer: