tisdag 15 september 2009

GLAD, GLAD, GLAD, GLAAAAD!


Okej, de kanske börjar bli tjatigt nu. Med mitt "glad, glad, glad, glaaaad" överallt. Men jag är ju glad.
Gladare än vanligt tom. Och det säger ju faktiskt en hel del, eftersom jag är så naturligt glad av mej. He he.
Ok. Ni fattar.


Anledningen till att jag idag är extra glad då?

Tillfälligheter. Faktiskt..
Man kan ju se de såhär. Hade jag inte sett den där jobbannonsen igår (jobbet jag sökte också), så hade jag inte pratat med min gamla chef, och hade jag inte pratat med min gamla chef så hade hon kanske trott jag inte va intresserad av jobb längre, och hade hon inte trott det så hade jag (kanske) inte vart så glad som jag är just nu.
Hänger ni med?

Näe, förmodligen inte.. men iaf.
Jag har hur som helst slutat på ICA innan jag ens börjat (fick mej en liten självförtroende-boost av chefen där också, de tackar vi för!).
Och, jag är så glad!
Överdriver jag nu kanske?
Näe. De tycker jag inte.


Till saken då.
Jag kommer jobba på Jack & Jones i Nordstan fr.o.m. nästa vecka. Fredagen den 25e öppnar butiken och de kommer att bli min nya arbetsplats. Extrajobb iofs. Men jobb. Och ett jobb jag TRIVS med.
Fan, de är ju helt underbart!
Och bättre kollegor kan jag inte tänka mej! Saknar tjejerna juh!

Så, som sagt, idag är hela jag ett stort fånigt leende!

5 kommentarer:

Therese sa...

Härligt!

m|in sa...

Åhhhh fan vad härligt! Där lär det hänga massa snygga karlar också ;)

Hanni sa...

Hahaha, jaa! Ingen dålig bonus de inte.. ;)

Unknown sa...

Ytterliggare ett ställe man måste undvika för att inte bli påprackad massa böös? :P

Hanni sa...

Haha, wtf? Nej nej! Klart du ska komma å handla hos mej :)