onsdag 16 september 2009

MIN FINA UNDERBARA M!

Kom att tänka på en sak igår apporpå de här inlägget. De är väldigt ofta jag hyllar honom, här. Varför gör jag de när de finns så många andra som förtjänar minst lika mycket plats här som honom?
Efter en del funderande kom jag fram till att anledningen är att han fanns i mitt liv. Alla andra finns fortfarande.
Om de är en godtagbar anledning vet jag inte riktigt, och jag fick faktiskt lite dåligt samvete när jag kom att tänka på detta.
Inte därför, men pga. detta vill jag faktiskt ösa lite kärlek över någon annan som betyder väldigt, väldigt mycket för mej, och som faktiskt fortfarande har en stor, betydande, roll i mitt liv.. även fast hon allt för ofta befinner sej över 50 mil ifrån mej!

Min fina, underbara M!
En utav mina absolut bästa vänner sedan 16 (ni flyttade väl in '94?) år tillbaka. Vår vänskap har verkligen haft sina toppar och dalar (som alla förhållanden?) men när stormen lagt sej är allting alltid som vanligt igen, vilket jag älskar. Utan M vet jag inte vad jag skulle ta mej till. Underbarare vän får man faktiskt leta länge efter och jag både vet och vill att vi ska vara vänner många, många, måååånga år till!
Sådeså!

Kärlek!

1 kommentar:

m|in sa...

Älskade vän! Va underbar du är!

Å det var ju faktiskt jag som hjälpte till så att du fick världens bästa ex.. innan ni vart ex alltså erhm..aa du fattar! haha

Puss älskar dig!