måndag 7 september 2009

HÄNGER INTE MED!

Hänger fan inte riktigt med i senaste veckan (veckornas) humörsvängningar jag haft! (Har mina teorier om vad det kan handla om, men knappast nånting jag är helt säker på.)

Jag brukar njuta av att vara ensam hemma och göra mest ingenting, nu har jag vart hemma knappt en halvtimma och klättrar redan på väggarna för jag har trist. What?

Humöret är bra, mycke bra! Kanske inte på topp idag, men de är fortfarande väldigt bra. Har precis fixat biljetterna till IFK-Bajen om två veckor, och även biljetter till In Flames och Killswitch Engage är bokat å klart vilket givetvis bättrar på humöret en del. Så jäkla gött!


Längtar till fredag gör jag med, då kommer - älskade och efterlängtade - L äntligen på besök!

Nehepp, en promenad kanske? Måste göra något, får damp av att sitta här!

Inga kommentarer: