söndag 6 september 2009

ICKE HÄLSOSAMT!

Alltså, jag känner mej som 14 år igen! 14 år inklusive en härlig tonårsförälskelse i en pop-grupp, eller någe i den stilen! (Minnet av mej och M på 3T konserten dök precis upp, härligt minne! ha ha ha)
Denna gång är förälskelsen inte i en pop-grupp dock, denna gång är de ett gäng böcker.

Jag. Är. Helt. Såld!

Läst ut bok 1,2 och 3 sen i torsdags och nu är de nog dax att vara lite social med mina riktiga vänner också innan jag ger mej på den sista och 4e boken och blir helt asocial igen. Ha ha ha.
Svårt att inte tänka tillbaka på den trevliga fredagkvällen, tillsammans med mina goa tjejer, när en utav huvudkaraktärerna i dessa böcker framstod som kärleken i mitt liv, min nya pojkvän typ! (Desperat!?)

Kunde dock slita mej från läsandet en stund igårkväll med för att dricka ett par öl med goa I och hennes söta vän E. Vilka underbara tjejer alltså! (Fick mej en riktig självförtroendeboost under kvällen med, vilket gjorde mej otroligt glad, såklart!)

Jag vet jag är lite efter med att ha upptäckt dessa böcker, men min rekomendation till er som inte läst dem: GÖR DET!

Inga kommentarer: