söndag 23 augusti 2009

UNDERBARA MÄNNISKOR

Femte dagen i Stockholm nu. Jag trivs så bra, de är så skönt att vara här och hälsa på, träffa folk och göra roliga saker.

Detta Sthlmsbesök hade faktiskt en väldigt speciell händelse på schemat, A och A's bröllop som ägde rum igår. Vilken kväll!!
Jag som inte direkt är "giftas-typen", och faktiskt aldrig vart på bröllop förut, älskade det. De syntes så väl att brudparet va nöjda med kvällen, vilket gjorde alla gäster nöjda, vilket gjorde brudparet nöjda, osv. Vigseln, kvällen, festen, maten, talen, ja allt va fantastiskt! Men det som slog allting va faktiskt bruden själv. Hon va sååå vacker!
Är så glad att jag fick träffa mina gamla tjejer igen också, länge sen jag träffade dem alla samtidigt. Och jättekul att även träffa S som kom ända från Australien för att vara med på bröllopet!
Saknar gymnasietiden emellanåt, när jag umgicks massor med dessa goa tjejer!

Men helgen har bjudit på flera kära återseenden också. Fredagkvällen blev inte riktigt som vi hade planerat fina M och jag. Bryggkvällen blev utbytt mot lite förfest här hemma i Mälarhöjden och sen vidare in till stan och Anchor för att se Defueld. Och där fick jag minnsann återse, förutom världens bästa ex, en hel del gamla ansikten från Kärrtorps-tiden. Riktigt skoj!

Har även hunnit med en fika med sötaste A. Och fått träffa hennes vilda bebi V. Så söt den lille ungen!

Läskigt det här.. kul med bröllop (blev nästan sugen själv), och tycker både T's underbara lilla V och A'a goa lilla V är riktiga söt-ungar.
Ehm, ålderstecken?

Nåja, ikväll blir de kanske bio här, återstår att se!

2 kommentarer:

Therese sa...

Och det är alltid lika underbart att ha dig tillbaka i stan!

Puss

m|in sa...

Jag kan inte annat än att hålla med!