torsdag 6 augusti 2009

LEDIG DAG

Ojoj! För en timma sen begav sej söta J hem (ut på landet) och jag sa att jag skulle gå och lägga mej. Fastnade visst här.. kollandes på en massa bilder på FB.
Men NU ska jag sova..

..snart!

Haft en riktigt skön ledig dag i solen. Tog en sväng ner på stan och satte mej sen i Kungsparken och läste. Härligt värre!
När jag bodde i Gubbängen, och jobbade en hel del, så minns jag att jag älskade dagar som dessa. Ledig, mitt i veckan, när inte alla andra också var lediga. Jag kunde göra precis vad jag ville och strosade ofta omkring på stan själv i flera timmar - och älskade det.
Idag (och allt som ofta nu för tiden) blev jag mest rastlös och uttråkad.
Why?

Nåja. Sex dagar jobb kvar nu innan skolan börjar igen!
Imorn (och på lördag?) blir de efterlängtad öl (om inte sol-fan försvinner igen).
Och nästa vecka blir det efterlängtad (och fruktad?) fotning.

Fyfan vilket tråkigt inlägg.
Inget drama eller spännande alls juh.

För att hotta upp det hela lite då:
Jag har gjort det - IGEN!
Fallit för nån som jag inte borde fallit för.
Haha, otippat? Nej!
Dock blev fallet inte lika hårt denna gång, och personen i fråga kan ju åtminstonde säga saker och ting (relativt) rakt ut. Uppskattat som fan! I jämförelse med hala ålar till stolpskott t.ex. som helt plötsligt kunde gå upp i rök..

Jag är inte bitter.
De är de väl ingen som tror heller, va?


Dag 5 avklarad. Mycket stolt!

Inga kommentarer: