fredag 7 augusti 2009

EX-HYLLNING

Ser lovande ut detta, med vädret inför kvällen!
Uppe i vettig tid och tvättar innan jobbet, så duktig så!

Låg och funderade lite igår när jag inte kunde somna..
Jag vet att jag allt som ofta framstår som jävligt bitter (på vissa människor). Och så är visserligen fallet, men bara när de är förtjänat!
Och bitterheten försvinner ofta lika snabbt som den dyker upp (de går snabbt här ibland).
Däremot avskyr jag att framstå som bitter, eller att folk påpekar att jag är just detta.
Därför ska jag nu ösa lite kärlek över ett par människor.. (he he).

De finns ett par människor (av de manliga könet) som har betytt och påverkat mitt liv klart mer än andra. Ingen av dessa har skött sej prickfritt, och inte jag heller för den delen, men jag har nån gång tyckt väldigt mycket om dessa människor, och de är jag, trots all skit, väldigt glad över att jag gjort.
Ytterst tveksam till att nån utav just dem läser här regelbundet (skulle va A då, kanske) men ni andra som läser kan ju få bli påminda om vilka dessa är.
Världens bästa ex, A.
Världens sämsta ex, D.
Och Stolpskottet, S.

Tre fantastiska (och fruktansvärt olika) människor!
Trots min bitterhet (emellanåt) så gillar jag dem. Alla är avslutade kapitel, annat än på ett vänskapligt plan. Och även fast jag emellanåt öst skit över dem så har jag ju, som sagt, nån gång tyckt väldigt mycket om dem. Och de kommer faktiskt aldrig att förändras. Oavsett!

Finns förresten en människa till, som spelar lite i en egen liga, angående att vara speciell. AJ. Så många år som gick, men aldrig sågs vi.

Kändes bra detta, att vara så positiv och hylla människor såhär i början av dagen. Kanske borde göra det oftare. Blev på riktigt bra humör nu iaf!

Underbara fredag!

Inga kommentarer: