lördag 8 augusti 2009

SAMMANTRÄFFANDE

Se där ja. Här har det minsann bloggats när jag kom hem inatt. Why?
Haha. Önskar jag kunde komma ihåg exakt varför jag tyckte att de va en klok och vettig (om jag ens tyckte det?) idé att blogga i natt. Inte så att de var några jättespännande inlägg heller. Ha ha.
Skyller på ölen, och Ferneten.

Däremot, kom jag precis att tänka på en rolig sak. Eller, jag tyckte de va skoj iaf.
Skulle ju vara fantastiskt underhållande om någon kopplade ihop detta inlägg med detta inlägg.
Snacka om sajko tjej. Ha sån äganderätt på sina ragg. Ha ha ha.
(Inläggen har noll och ingenting att göra med varandra. Jag var tokförbannad igår överatt nån snodde min favorittröja ur torkskåpet bara. Personen hade dock vikt ihop mina handdukar fint. Wtf? IDIOT!!)

Hur som helst. Hade en skoj kväll igår iaf. Fick träffa efterlängtade I och de va riktigt skönt. No hard feelings där alltså. Verkligen inte. Hon hade lite lätt ångest, men de gjorde henne bara ännu sötare. Uppsatsskrivarkompisen vart väl lite av kvällens samtalsämne igår, och många skålar i hans ära. Ha ha.

Får se om det lilla vrak jag är just nu kan pussla ihop sej själv och bli människa till ikväll.
Öl eller film? Återstår att se..

Inga kommentarer: