tisdag 11 augusti 2009

SKÖN DAG!

Ååh, vilken härlig dag!

Va uppe tidigt som fan i morse (eh, typ runt kl 8. Tidigt för att vara en ledig dag iaf?). En vanlig dag brukar de ta max en kvart för mej att sminka mej å sånt tjaffs. Idag tog det ungefär 2½ timma. Hahah. Och inte vet jag om resultatet blev nån större skillnad än vanligt heller. Kändes bra att va lite extra noga och antränga sej lite utöver det vanliga när de skulle bli dokumenterat på bild och allt dock. He he.
Fotningen?
De gick bra, tror jag? Kändes okej iaf. Ska bli väldigt väldigt spännande att se reusltatet sen (snart hoppas jag). Kanske lägger jag ut det här, återstår att se..

Efter fotningen fortsatte dagen i sällskap med min fina J. Vart en liten promenad när vi kom hem, och sen lagade vi (jag!) god fisk till middag. Mums! (eh, jävligt intressant va?)

Kände bara för att skriva lite, även fast jag egentligen inte hade nåtning vettigt att skriva över huvud taget (förutom möjligen att fotningen är över då?).

Fan, va ska man med en blogg till när de inte finns nånting (utöver det vanliga) att vara arg, uppförd, ledsen, sur, glad, lycklig, otålig eller förväntansfull över? Hur intressant blir inläggen då, på en skala?

Trivs rätt bra som de är dock, och vetifan om jag har lust att skapa någe drama i mitt harmoniska liv just nu, bara för att ha nånting spännande att skriva här. Ha ha.
De är ju bara en tidsfråga innan det händer något iaf, så är de ju alltid!
Spänningen kommer, tids nog.. till dess får ni hålla tillgodo med diverse tråk-inlägg.

Tre dagar jobb kvar. Sen är de dax för skola igen (och jag är arbetslös?)!
Woho!

Inga kommentarer: