torsdag 22 januari 2009

PÅ BEGÄRAN

Precis hemkommen efter en myyycke trevlig (haha, tråkmånsarna som bangade får skylla sej själva) kväll me vin, tapas och Caipirinha! Nom nom!
Imorn är de jobb på J&J som gäller, och jag har ikväll upptäckt att jag verkligen trivs, för jag nästan längtar lite till jobbet. Otroligt skön (och ovanlig) känsla! Gött gött.

Och uppenbarligen har jag någon slags egenskap som skrämmer iväg vissa karlar som passerar min väg i livet. Fy! Men, de är ju trots allt deras förlust som inte fattar va fan de går miste om, puckon! Och bekännelser om att värdesätta min vänskap? Tsö, de tror jag på när de bevisas i mer än tomma ord..
Efter jobbet imorn är de födelsedagsfirande som gäller, och förhoppningsvis blir min söta söta J min dejt för kvällen! Hoppas födelsedagsbarnet (och hennes pojkvän, haha) förstår humorn i kukringen jag shoppat idag! Haha. Jag skulle då bli glad iaf!

Ibland sker verkligen vissa händelser som på beställning, just när de behövs som mest.. fick precis sms: "Såg precis Heats burst Into Fire på VH1 och kom å tänka på dig. Vad gör du? Hur mår du?" Ett mycke uppskattat sms vill jag lova!

Och jag som tyckte livet va lite halvtrist i morse? Tsö!

(Bättre såhär M?) ;)

1 kommentar:

m|in sa...

Haha ja :D Mer glädje! Men jag förstår fortfarande ingenting, men det får jag väl leva med.. ;)