torsdag 22 januari 2009

GRUBBEL TRUBBEL

De händer mycke uppe i min skalle just för tillfället.. som om de inte i normala fall är fullt me tankar å funderingar där uppe? Gah! De är mycket som grubblas över just nu och jag är inte helt bekväm med det. De Handlar både om jobb, praktik, vänner, känslor och relationer.. allt ihop i en enda salig blandning! Samtidigt som jag grubblar mycket över detta så vet jag att de i andras ögon kan ses som små värdsliga saker, och därför är jag inte riktigt villig att ventilera dessa med andra heller. Vilket egentligen kanske vore bra för att få nå perspektiv på de hela och ett slut på funderingarna? Svårt val där.. men så ska de berättas för rätt person också som kan ge kloka och konstruktiva råd helst.
Nåja, dessa små värdsliga problem och funderingar kanske försvinner av sina enskilda naturliga orsaker snart. Jag hoppas på det!

1 kommentar:

m|in sa...

Assåååå jag vill läsa lite roliga inlägg nu Hanni. Du skulle ju sluta med dessa kryptiska skrifter.. Man fattar ju iiiingenting!