söndag 25 januari 2009

EN KLUVEN HELG

Ååh, jag är glad!
Helgen har vart lite sådär humörsmässigt för min del. Har skippat en del planer och bara varit hemma istället.. de har både varit skönt och trist. Men samtidigt skoj, för igår kväll var jag en riktig idé-spruta och fick ihop nästan 4 st A4sidor me text om idéer till min "drömbutik"! Riktig skoj att sitta och spåna och drömma lite. Började dessutom kolla på 24 igen och har nu ett par avsnitt till att se fram emot här. Me like!

Och, när jag vaknade i morse (efter alla mina helt störda drömma inatt, jesus!) så hade jag fått ett mycke skoj meddelande på fantastiska FB! Från min vän S från Australien! Som om jag nånsin hade fått kontakt me henne igen om inte FB hade funnits.. den kanske inte är så illa den där sidan trots allt. Ska bli mycke skoj att få höra vad hon pysslar me nu för tiden.. hon har trots allt 6 år att uppdatera mej om. Haha. Bra för mej att få använda min (superdåliga) engelska också! Yay!

Imorn ska jag förhoppningsvis få mitt nya sim-kort och då alltså ha en fungerande mobil igen också. Vart lagom paff när jag skulle ringa i fredags morse och såg att sim-kortet var inaktiverat. Dock rätt skönt me mobilfri helg, de passade bra just denna helg iaf när jag ändå inte riktigt vart på humör.

Nu ska jag äta frukost och knåpa ihop ett väääldigt viktigt mail och sen ska jag masa mej ut på en promenad i solskenet. Underbara söndag!

Håll tummarna
för mej imorn förmiddag så att mailet hjälpt till och att allting går som jag vill.. hoppas hoppas hoppas!

Inga kommentarer: