torsdag 11 december 2008

SAMARBETSSVÅRIGHETER?

Har ägnat största delen av dagen idag åt ett grupparbete till skolan.. rätt skoj och intressant faktiskt! Ska bli spännande med fortsättningen av denna kurs i projektledning. Skönt att slippa befinna sej i skolan och istället sitta och skriva hemma hos någon också. Denna gång blev de hemma hos söta J, som hade gjort en supergod lunch och dessutom bakat. Vilken kvinna!
Redan igår när vi gick reda på detta arbete och blev indelade i grupper fick jag en känsla av hur denna dag skulle sluta. Dock tänkte jag försöka bortse från mina onda aningar och ge henne en ny chans.. men idag kan jag konstatera att det inte alls gick bra. Kanske kan man definiera det som att ha svårt att samarbeta, vilket inte alls låter bra i mina ögon. Men människan gör mej tokig! Vissa människor går man helt enkelt mindre bra ihop med.. men jag ska bita ihop. Detta ska gå bra! Men att arbeta ihop är nog, på fritiden kan jag åtminstone välja vem jag vill umgås med!

Nu ska jag plugga företagsekonomi, får se om de blir någon tenta imorn eller inte..

Inga kommentarer: