lördag 27 december 2008

ESTOCOLMO

Hahaha, när jag vaknade (för typ 7e gången nån gång i morse) så skrattade jag för mej själv.. eller åt min dröm. Men nu kommer jag inte riktigt ihåg allting längre. Damnit! De enda jag kommer ihåg är att jag mitt ute i skogen på en landsväg träffade på Carrie, Samantha, Charlotte och Miranda. Höhö! Världen är bra liten.. Va gjorde de där liksom? Varför byta NY mot en landsväg i Sverige? Tokstollar!

Jajja. GOD JUL på er förresten.. eller god fortsättning kanske man säger nu ja?
Julen har varit toppen iaf! Sen jag kom till Sthlm har jag spenderat den mesta tiden på mitt gamla jobb, vilket vart rätt skoj faktiskt. Resten av tiden har spenderats hemma hos mami och papi, fram tills i förrgår. Då va de äntligen dax att träffa efterlängtade vänner. Och visst vart det efterlängdade återföreningar (hmm hmm). Kelly's stod på agendan, as usual! Och som jag trivdes.. de blev en väldigt väldigt skoj, trevlig och mysig kväll och natt. Sånt gillar vi!
En skööön sovmorgon på lördagen följt av ett läskigt/pinsamt besök av en omtalad syster. Men hon spöade inte på mej iaf så jag kanske kan vara lugn?

Nåja, kvällen igår spenderades framför tvn och faktiskt uppe hos grannen här. Jisses va länge sen de va! Men de va så mysigt så. Inte varje dag jag spontant träffar henne inte. Men eftersom båda våra familjer övergett oss för landställen långt utanför stan så tänkte vi att kunde vara trevlit att umgås lite!
FF liksom, de va fan inte igår! Kanske borde passa på att ha värsta röjarfesten här nu? Haha.
Nej, så blir de icke. En dag till ledigt nu, och imorn kväll kommer min söta J på besök! Ska bli sååå skoj! Och på måndag blir de förhoppningsvis en liten girls-night i Vingåker me shopping på Outlet, god mat och förmodligen en hel del vin. Mys!
Mycke som ska hinnas med när man är uppe i hufvudstaden och hälsar på. Men jag trivs (även fast jag faktiskt längtar hem till Göteborg lite) så bra så, och med sånna trevliga återföreningar och återföreningar som skett så vore de väl en skam att inte trivas!
Jag håller tummarna för en forsatt trevlig vistelse här iaf..

Inga kommentarer: