lördag 27 december 2008

EN GIVANDE DAG?

Oh, otacksamma jag glömde visst bort min Spotify-invite jag fick för ett par veckor sen.. men efter att ha spenderat en kväll hos grannen och sett detta underverk live tog min nyfikenhet över och jag ville självklart skaffa de där kontot själv. Efter ett konstaterande om att jag inte hade min invite kvar och lite charmigt smörande som följd av detta slutade det tillslut med att jag nu har skaffat Spotify! Och jag är kär! Totally!

Jag har visst spenderat halva(hela?) dagen med annat också. Ett samtal igår ledde till en blogg och där har jag suttit fast hela dagen. Denna kvinna är ju helt fantastiskt! Och ja blir så avsundsjuk och sugen när jag läser och ser det hon gör. Snart är de väl min tur med.. inte barnkläder dock. Haha, vilken fantastisk ironi de skulle vara. Jag? Barn? Nej!
Nej, jag kör nog på min idé jag haft ett tag nu.. de är ju trots allt en liten början på mitt stora livsverk (haha) som jag någon gång ska lyckas få till, är de tänkt.

Nåja, man måste ju börja nånstans.

Dessutom fick jag en rikig nöt att bita i som nu ska sätta mina snokar-tendenser på riktigt prov. Eller så ljög de charmiga fanskapet bara. De skulle ju inte förvåna mej.. men jag ska hitta honom på (förbannade-)FB. Inte pga. vadet, utan bara för nöjes skull.. haha!

Dagens visdomsord från en klok (eller bitter?) karl: "Den kvinnliga logiken är OSLAGBAR! Allting blir liksom alltid till er fördel på nåt sätt."

Håller vi med?

Inga kommentarer: