lördag 27 december 2008

DEFUELD

I de 5-åriga (allting är relativt) förhållande jag hade tillsammans med A kunde jag ju inte bli annat än lite engagerad och framförallt intresserad av det band han var med och startade upp tillsammans med en vän till honom. Självklart tyckte jag emellanåt att min kära pojkvän var otroligt söt och naiv som sa att han skulle bli rockstjärna när han blev stor. Gulligt, verkligen, men som flickvän är de ju ens plikt att vara stöttande (för de var jag väl?)! Men visst hoppades jag ju samtidigt på att hans dröm skulle gå i uppfyllelse..
Eftersom vi inte är tillsammans längre och inte pratar allt för ofta hänger jag självklart inte med i svängarna lika mycket som förr, men (me tanke på inlägget jag skrev innan detta) självklart har jag fortfarande koll på dem. Och när nu C la upp en länk på (förbannade-)FB kände jag ett litet behov av att göra desamma. Jag önskar dem ju all lycka å framgång som helst!
Så..
Håll ögonen öppna efter Defueld's debutplatta (eller klicka för all del på bevaka-knappen om ni vill göra det enkelt för er).

Inga kommentarer: