onsdag 10 december 2008

GOING DOWN

Jag verkar ha tappat lusten totalt för att skriva nånting här. Flera gånger har jag loggat in för att skriva ner nånting jag velat dela med mej av, men när jag väl loggat in och skrivit ett par rader har lusten och orken försvunnit helt.
Jag vet inte riktigt vad som hänt senaste veckan (veckorna). Jag har tappat lusten till flera saker.. gamla (dåliga) mönster och beteenden har kommit smygandes tillbaka, och de känns som ett stort hån. Jag får alltid höra att jag är sååå glad jämt, vilket jag egentligen är och älskar att vara! Jag har väl bara en tillfällig formsvacka eller nånting? De går snart över.. lite mycket att tänka på just nu bara angående skola, jobb, pengar, kärlek, känslor, vänner, resor och praktikplatser.. Men så fort jag börjat få nå vettiga svar på några av alla dessa funderingar så jag jag nog vara tillbaka på banan igen, och då kommer säkert lusten tillbaka att skriva här med! Ge mej lite tid bara..

1 kommentar:

m|in sa...

I´m waiting darling... =)