onsdag 3 december 2008

FÖRBANNADE DRÖMMAR

Okej, denna dag har ju helt klart inte börjat på rätt sätt här!
Skulle gå upp tidigt i morse för att komma igång med mitt skrivande på uppgiften, men icke.. jag ignorerade väckarklockan och sov vidare istället.. tydligen! Och när jag väl somnar om så drömmer jag nå helt galet. Vaknar upp och är både arg och skitledsen över hur jäkla dumt folk beter sej. Eller ja.. "folk" då, va ju en rätt speciell person som betedde sej illa. Känns som om drömmen klart hänger ihop med att jag senaste dagarna gått och funderat på hur ledsen jag är över att ha förlorat denna speciella person som tidigare va en av min bästa vänner. Faktiskt.. riktigt ledsen. Men, livet är väl som det är, och man kan inte alltid få som man vill..
Hur som helst kommer han alltid att vara världen bästa ex och en av de bästa vänner jag nånsin haft. Och jag hoppas för guds skull att det inte ligger ens en smula sanning i de jag drömde.. i så fall skulle jag milt sagt bli fullkomligt skogstokig!

Inga kommentarer: