lördag 27 mars 2010

NÅGRA KORTA FUNDERINGAR

De här med ex väl jävligt märkligt ibland ändå. Tänk att de ska va så jävla svårt att släppa och gå vidare! Man vill både ha kakan och äta den. Man avskyr dem samtidigt som man älskar dem. Man vill inte släppa alla fina minnen och förtränger de dåliga minnena. Och inte fan ska de svinet få vara lycklig när jag inte är det!

Jag är jävligt glad över att få komma hem till Stockholm i sommar igen, men jag är fortfarande splittrad. De va jävligt svårt att hålla tillbaka tårarna när jag gick hem från stan härom dan.. Älskade, fina, underbara Göteborg!

Jag spinner vidare på drömmarna om butiken. En dag kommer jag flytta tillbaka till Göteborg, va så säker! Jag vill verkligen förverkliga den här drömmen och de är i Göteborg de ska göras!

Jag har, och har haft, så fina vänner. Somliga umgås jag mer med än andra.. men alla finns där i tankarna, oftare än va de själva säkerligen tror. När jag hörde låten "Time of my life" igår kom jag genast och tänka på världens vackraste brud och bröllopet jag va på i augusti.. vilket såklart gjorde att jag genast saknade mina underbara tjejer från gymnasiet!

Och så till sist..
De är jobbigt när de går för bra!

3 kommentarer:

Frida sa...

Vår tid kommer vet du ju :)

Frida sa...

Och idioter/stolpskott är inte ens värda en tanke...

Hanni sa...

Du är så klok Frida! ;)