torsdag 11 mars 2010

..FÖR BRA FÖR ATT VARA SANT?

Okej.. jag uppskattar såklart(!!) allt roligt som händer, och att jag får vara så glad just nu.. men snart undrar jag ju, är de här för bra för att vara sant? När kommer bakslaget egentligen?
Med tanke på detta kan jag, utan att överdriva, meddela att jag blev grymt jäkla glad (igen!) när jag precis såg Metaltown's senaste bandsläpp!

Självklart hade jag hoppats.. men nu är det bekräftat! Bättre lycka denna gång? Håll tummarna förihelvete!

;)


Edit:
..när jag skrev Metaltown nu kom jag att tänka på att jag faktiskt drömde om just Metaltown i natt. Jag drömde att de krockade med nånting annat och jag inte kunde gå, men de inte gjorde så mycket eftersom de ändå inte va några band jag inte sett förr och kunde klara mej utan att se igen. Scary?

Inga kommentarer: