måndag 15 mars 2010

EN GOD OCH OND HELG!

Vilken kanonhelg de blev! Grymt kul med finbesök från Stockholm och öldrickande (ÄNTLIGEN!)!
Har dessutom lärt känna en ny fantastisk person här i Göteborg, och de är jag riktigt riktigt glad över. Men inget gott som för någe ont med sej? Denna nya bekantskap har tyvärr medfört att ett visst hjärnspöke vaknat till liv igen.. nånting som jag absolut inte hade räknat med och som jag trodde va begravet en gång för alla. Men tydligen inte. De gör knappast saken bättre att den nya bekantskapen och hjärnspöket är bröder. Bra jobbat där Johanna.. igen!

Dax att flytta hem nu kanske?


Edit: De är inte dax att flytta hem riktigt ännu. Däremot fick jag nånting väldigt klart för mej ikväll. Hjärnspöket är och kommer att förbli ett hjärnspöke.. och hjärnspöken försvinner efter ett tag. No hard feelings och de är bara att vänta ut tiden. Människor som inte har tid för mej, tänker jag inte heller ha eller ta mej tid för.. enkelt!
Jag är glad att jag har sånna härliga killpolare dock!

Inga kommentarer: