onsdag 24 mars 2010

FÖR BRA FÖR ATT VARA SANT..

..såklart! Mitt lilla upplägg om boende i sommar som jag hade hoppats på skulle falla på plats.. föll inte riktigt på plats som jag ville. Damnit! Men men, de va ett litet drömscenario.. man kan inte få allt här i livet. Nu blir de till att flytta hem till Årsta igen den 1a juli. Årsta. ÅRSTA! Va jag saaaaknar min älskade lägenhet! Bäst för min hyresgäst tagit hand om den på bästa sätt, annars ska han få me mej å göra (lite småorolig där)..

Sååå, har man en lägenhet, ska man betala hyra. Och ska man betala hyra, behöver man en inkomst. Och pluggar man, har man åtminstone en inkomst från (förbannadejävlaskit-)CSN. Varken pluggar man eller jobbar, så har man ingen inkomst..
Såå..

Nån som har ett jobb till mej?

2 kommentarer:

m|in sa...

åååååååååååårsta!! När flyttar han ut?!

Åh BALKONGFEST! Då måste man få röka... en eller två cigg iaf.. du å jag å ballen, oohhhhhh!

Hanni sa...

Haha, jaaaaaa!! Fest skare bli! De vet du! ;)
Han flyttar ut den 24e juni!