måndag 29 mars 2010

KAN INTE ANNAT ÄN ATT BARA LE!

Måste säga att jag tycker de är lite mysigt att gå in på min egen blogg numera.. tack vare den lilla räknaren under min nya "header". De gör mej lika glad varje gång!

Men utan att ha sett den så vaknade jag med ett leende på läpparna i morse faktiskt. Livet är ju rätt så jävla underbart trots allt, eller hur? Dagen började mycke bra dessutom! Och jag är glaaad över de! Rätt så jävla stolt över mej själv faktiskt.. ni skulle bara veta! ;)

Nu ska jag bege mej till skolan här en sväng och ha möte med min handledare ang. mitt ex-jobb (de går sakta men säkert framåt). Sen blir de stan en snabbis och ikväll blir de fotboll! Woho! KANSKE firar med en öl också.. vi får se, inte bestämt mej riktigt ännu!

Dessutom har jag sökt 3 kurser på SU idag. Känns märkligt. Fortsätta plugga? Hmm.. ja, varför inte? Om jag inte får nå jobb så måste jag ju sysselsätta mej med nånting. Ska fortsätta kolla utbildningar.. men de tre jag hittade lockar helt klart alla tre!

Får väl se hur de går. Håll tummarna för mej, både vad gäller jobbsökande och utbildningar, är ni gulliga!

Nu fortsätter vi njuta av livet.

Inga kommentarer: