onsdag 2 december 2009

STÖRANDE MOMENT

Jag stör mej på att jag inte kan koncentrera mej på pluggandet.
Jag stör mej på att du inte ger mej den uppmärksamhet jag vill ha.
Jag stör mej på att du ger mej uppmärksamhet jag inte vill ha.
Jag stör mej på att de jag läser om till tentan inte fastnar.
Jag stör mej på att musiken jag har på datorn är tråkig.
Jag stör mej på att musiken på Bandit är tråkig.
Jag stör mej på att tiden fram till tentan går alldeles för fort.
Jag stör mej på att tiden fram till efter tentan går alldeles för långsamt.
Jag stör mej på att jag känner mej ignorerad av någon jag vill känna mej allt annat än ignorerad av.
Jag stör mej på att jag har ett osunt bekräftelsebehov.
Jag stör mej på att jag ännu en gång sitter här och funderar över om jag sagt någe fel eller dumt?
Jag stör mej på att jag uppenbarligen lyckas skrämma iväg karlar.
Jag stör mej på att någon kan sabba mitt glada humör.
Jag stör mej på att jag har ont i ryggen av att ha suttit fastklistrad framför datorskärmen senaste dygnen.

Jag stör mej på att jag stör mej så förbannat mycket!
Men imorn, imorn är iaf tenta-ångesten över! Ska bli förbannat skönt.. och då ska jag vara mitt vanliga, glada, jag igen!

Glad, gladare, gladast - Johanna!

Till dess - FU!

1 kommentar:

Anonym sa...

Haha, vad knasigt! Du skulle sagt hej, det hade varit kul ;)