tisdag 1 december 2009

SLUT I HUVET!

Gah!
Tenta på torsdag. Igår och idag har jag suttit och sammanfattat de kapitel i boken och de häften vi fått under kursens gång. NU är jag klar.. 30 (trettio!!) sidor senare! Är helt slut i skallen nu. Den känns mest tung, besvärlig och i vägen än till någon som helst nytta just nu, har NÅNTING fastnat av de jag skrivit ner?
Dax att börja sammanfatta sammanfattningen?

Ska bli förbannat skönt när tentan är över, och senare på torsdag kväll börjar belöningarna rulla på.. först är det maskerad i skolan (Jultema! En schleten lucia ska jag vara, och söta I ska va en fallen angel.. vi sabbar hela myspys-julstämningen? Haha. Moget!), på fredag blir de lite skolarbete och shopping innan jag okristligt tidigt på lördag morgon sätter mej på tåget vill Vingåker. Måndag blir de Sthlm och speeddateing!
Längtar!

Men som sagt, först: Tenta - check!

Note so self (åter igen!): Börja plugga liiite tidigare nästa gång.

Inga kommentarer: