onsdag 9 december 2009

PÅ BESÖK I STOCKHOLM

Landet - check!
Stockholmsbesök - check!

Efter två sköna, slappa dagar på landet blev de blev en supermysig måndag med 4 dejter i Stockholm.
Först en frukost/lunch med finfina L, sen en fika med goa F (tänk, de hade man inte kunnat tro för ett år sedan, tänk om J hade sett oss, ha ha ha), sen avslutning med middag med söta S och underbara M.

Och sen då?
Jo, sen va de fasen riktigt jobbigt att sätta sej på tåget och åka hem.. fan!
Min hemlängtan (hem = ?) har verkligen gått upp och ner.. just nu är jag inne i en period där jag utan tvekan vill flytta tillbaka till Stockholm i sommar när skolan är slut. (Och inte blev det bättre av den mysiga måndagen heller!). Men de svänger snabbt det där.. om en vecka kan jag vara nyförälskad i Göteborg igen.

Har egentligen en massa jag vill skriva här, men lusten/orken finns inte riktigt. Får se om de blir mer uppdatering imorn när jag är LEDIG. (Gu så skönt!)

Kärlek till alla mina fina vänner i Stockholm!

2 kommentarer:

m|in sa...

Kom tillbaka! Det var så underbart se dej igen!!!

Frida sa...

Haha, ja det hade varit nåt det! Men finns säkert de som smyger runt bakom kulisserna och spionerar här med... Skoj att äntligen ses var det iaf :)