onsdag 13 januari 2010

OMSTART OCH FRUSTRATION

Jahapp! Två dagar i skolan avklarade nu då.. eller ja, igår va vi ju bara där i 1 timma innan vi fick gå iofs. Haha. Jobbigt! Får akta så jag inte blir utbränd nu sista terminen.. hö hö.

Hur som helst, känns bra att vara tillbaka iaf. Lite vardag igen efter julledigheten.. Gött!
De här kommer att bli en bra vår, en mycket bra vår. Jag känner de på mig, ända ner i tårna! Men de är ju inte så konstigt.. hela 2010 kommer ju att bli ett kanonbra år, har jag bestämt!

Däremot gör dessa drömmar mig tokig. Förra veckan drömde jag att två av mina ex bröt sina förlovningar för att de ville ha tillbaka mej. De verkligen bönade och bad. Ha ha ha!
But, WTF?
I natt var det dax för ett annat hjärnspöke att besöka mina drömmar.. Jag var både glad och förbannad på samma gång när jag vaknade. Jag förstår inte riktigt varför jag ska envisas med att intresseras (kan man säga intresseras?) av honom när han uppenbarligen inte intresseras av mig!
Karljäkel! Fatta att jag är kvinnan i dina drömmar då! Tack.
Bläh!
(Gillade drömmen dock.. hot stuff. He he he.)

2 kommentarer:

Frida sa...

Såklart det blir ett bra år! Det har vi ju bestämt! Å den där karln, han verkar ju ändå inte va nåt att ha? Men det är svårt att bli av med sina spöken *vet* Fast kanske var du iaf glöad när du vaknade? ;)

Hanni sa...

Haha! Jag va glad när jag vaknade, ja! Jisses! ;)
Kanske kan ha nån sån spökjakt nån gång. Lite voodoo-dockor, häxdrycker, vitlök å skit!? Eller va man nu använder för att driva bort spöken. :P