torsdag 21 januari 2010

IRRITATION OCH ILSKA

Jag känner liksom hur det växer i kroppen på mej.. hur de bara blir större och större.. och på något sätt måste det ut - irritationen och ilskan. Visserligen är de nånting som brukar ske en gång i månaden, även kallat PMS. Men det känns annorlunda denna gång.. saker jag stört mej på länge som legat och grott där inne börjar bli för stora för att bära omkring på, jobbigt, ansträngande, onödigt?
Frågan är bara när/var/hur jag ska bli av med dessa. Konfrontera? Överösa någon oberörd? Skitsnack? Ventilera med berörda? Vet inte, tåls att fundera på någon dag till kanske.. men sen måste de fan ut! UT!

Blir ni aldrig sådär otroligt FÖRBANNADE emellanåt och avskyr de flesta i er närhet?

2 kommentarer:

Thomas F sa...

Det har inte med att du slutat att röka o göra?
Jag tycker du ska slå någon.

Hanni sa...

De kanske de har.. inte märkt av nå bieffekter av att jag slutat röka på snart två veckor iofs. Kanske första bakslaget? :P