fredag 8 januari 2010

MY BEST FRIEND, MURPHY!

Haha, sinnessjukt. Eller ja, de måste väl va rätt så jävla psykologiskt.
Här har jag bestämt mej för att ha en vit månad (förklaring: obetydlig!).
Och nu sitter jag här och är mer partysugen än på flera månader typ!

FAN!

Och, när jag ändå va igång med en vit månad.. tänkte jag att jag kunde skära ner på rökningen på en gång?
JAHA!
Är jag röksugen nu då eller?
JA!
Så inihelvete!

FAN!

Och dessutom damp de ner två otroligt otrevliga räkningar i brevlådan idag!

FAN!

Trevligt dock: att jag har en expojkvän med en förbannat trevlig ex(ex)flickvän.
Haha! Så de kan bli!

2 kommentarer:

Frida sa...

Och även jag har en expojkvän som har ett förbannat trevligt ex! Han måste ha otroligt bra smak den där ex(ex)pojkvännen!

Hanni sa...

Hihi, tack vännen! ;)