måndag 6 april 2009

NU LÄNGTAR JAG!

Ja, nu längtar jag faktiskt efter torsdag.. av flera anledningar. Dels för att de är halvdag och en långhelg väntar, dels för att jag faktiskt fyller år (känner mej som ett litet barn igen!) och dels för att jag ska få komma iväg från stan och vara på landet med la familia! Underbart!
Ska bli så skönt me en liten mini-semester. Känner att jag behöver de just nu. Förhoppningsvis är de befogat att skylla på PMSen till mitt usla humör just nu, annars vet jag inte vad jag ska göra? Men man kan väl säga att de har blivit lite mycke på senaste tiden.. Och jag vill inte förlora nånting som blivit så bra! Som sagt, förhoppningsvis är humöret bara en tillfällig svacka..

1 kommentar:

Anonym sa...

Happy birthday toooo yoooooou.
Happy birthday toooooo YOOOOOOOU!


honken af sthlm