söndag 9 maj 2010

CHECK, CHECK, CHECK...

I veckan damp inbjudan ner i brevlådan. Röd och fin. Dax att leta klänning. Skoj som fasen ska de bli.. och toastmadames? Jo, de är jag och M de.
Vuxenpoäng - check!

Innan jag fyllde 18 tjattrade jag glatt om att jag inte skulle skaffa något leg eftersom jag ändå skulle ta körkort så fort jag va 18. I förra veckan gick mitt leg ut. Fail!
Not so much vuxenpoäng - check!

I veckan som hade Götet celebert besök och jag käkade middag på Pasta etc. med vår nästa stjärna på musikalhimlen. Söta, goa H.
Vuxenpoäng - check!

Igår skickade jag iväg två jobbansökningar. Mer än så säger jag inte för tillfället.. men håll tummarna för guds skull, mina kära, trogna, läsare. Era tummar behövs, för ni är fan inte många som läser här längre.
Vuxenpoäng - check!

Humöret har legat på topp rätt så länge nu. Jag har haft en skön känsla som inneburit att jag känt mej ungefär som "top of the top". Grymt. Nu sitter jag dock här å surar och tycker rätt så jävla synd om mej själv.
Not so much vuxenpoäng - check!

I veckan som kommer är det skriva, skriva, skriva som gäller.. de är nedräkning som gäller nu.
33 dagar kvar till examen..

Inga kommentarer: