måndag 26 april 2010

SÅ JÄVLA STOLT!

De klagades lite över min urusla blogg-uppdatering i lördags. En lördagkväll som jag för övrigt är väldigt glad att jag inte bangade på (som vanligt numera). Hade riktigt trevligt!

Blir ingen lång uppdatering nu heller. Jag vill mest bara förklara rubriken. Jag är verkligen förbannat stolt över mej själv! För det första är min ekonomi just nu nåt så jävla urusel att de är skrattretande. Och trots detta har jag lyckats klara mej finfint och dessutom lagt undan lite pengar till sommaren (hur i helvete gick de till!?).
För de andra ställde jag mej på vågen i morse.. de är knappast nån hemlighet längre att jag medvetet försöker bli av med en massa överflödiga kilon. Och i morse visade vågen ett totalt minus på TVÅ(!!!) siffror. Så de är klart som fan jag är stolt över mej själv!
Som en extra bonus sa BCn på min praktikplats idag, IGEN, att hon tyckte de va trist att jag ska flytta hem till Stockholm igen då hon gärna hade sett mej börja jobba hos dem. Riktigt riktigt skoj att höra!

Såå, de blir nog till att somna med ett leende på läpparna ikväll, igen..

Inga kommentarer: