torsdag 30 oktober 2008

ROCKBAREN

Ååh, tack I för att du övertalade mej igår. Vart ju en riktigt trevlig och skoj kväll tillslut, tycker jag iaf! Och att jag dessutom fick träna lite på min engelska va ju bara en bonus. Tänk att man kan gå från att vara så osäker på engelskan till att efter ett par öl kunna prata de flytande utan problem, och med accent också! (Undrar minsann om Australienaren hade samma uppfattning om min fantastiska engelska som jag hade? Han såg lite konfunderad ut ibland..)
Nåväl, kvällen vart riktigt skoj iaf.. klart mycke roligare än att sitta hemma och läsa självklarheter om service och försäljning. Frågan är bara om de är lika självklart imorgon när man sitter och skriver tenta på det hela? Ugh ugh.
Nåja. Ser fram emot helgen nå galet mycket, så den lär väl bli en stor besvikelse? Haha.
Typiskt.
Håll tummarna för mej imorn nu så återkommer jag med en recension om helgen på söndag eller något sen!

1 kommentar:

m|in sa...

Haha!! Visst är känslan av att va så jävla bra på engelska jävligt skön? *skratt*