fredag 26 november 2010

Comeback

Jaha, de va ju ett tag sen detta.. glömde visst att packa ner viljan att blogga när jag flyttade hem, dvs. tillbaka till Stockholm från Götet, igen.

Kanske dax att börja skriva lite igen? Får se hur länge det håller i sej..

Livet leker iaf. Eller ja, jag trivs faktiskt.. med det mesta. Gillar mitt jobb numera, mitt jobb jag skaffade mej efter min utbildning. Numera kan jag titulera mej ställföreträdande butikschef. Har en fantastiskt trevlig, och ROLIG, chef som jag jobbar tillsammans med. Mycke skratt på jobbet och sånt gillas skarpt!
Skönt att vara hemma igen, gillade - och gillar fortfarande - Göteborg, men Stockholm i mitt hjärta!

Utöver jobbet händer det inget speciellt för tillfället faktiskt.. bortsett från att jag har ett litet hjärnspöke som traskar runt i min skalle just nu. Just därför jag kom att tänka på bloggen och kände att jag ville skriva av mej lite.. men inte nu. Tar de nästa gång..

Cliffhanger. Hö hö.

3 kommentarer:

Frida sa...

Oj! Tur att man går in och kikar här då och då fortf, häll på och sätta glöggen i halsen när jag såg att du uppdaterat! Kul att du är tillbaka!

Frida sa...

Oj! Tur att man går in och kikar här då och då fortf, häll på och sätta glöggen i halsen när jag såg att du uppdaterat! Kul att du är tillbaka!

m|in sa...

Välkommen tillbaka darling!