tisdag 12 maj 2009

UPPSATSSKRIVAR-KOMPISEN

Fortfarande utan dator och därmed blir de fortfarande inget bloggande. Enkelt!

Men trots detta kan jag inte låta bli att ta mej tid och göra en liten liiiiten uppdatering.
Efter ungefär en hel evighet (läs ett par månader) så blidde träffen med min uppsatsskrivar-kompis äntligen av i söndags!
Visst blir jag nervös för saker och ting emellanåt, men i söndags förmiddag visste jag fan inte vilket ben jag skulle stå på eller vart jag skulle ta vägen, så nervös var jag. Trams, för de blev ju hur trevligt som helst! Och jag är så glad att de är överstökat.
Och om det fanns frågetecken innan vår lilla "dejt". Haha, tro fan att de finns ännu fler nu.
Typiskt mej? Men jag är glad endå!

1 kommentar:

Anonym sa...

Toppen bra ju! Är glad för din skull :) Hoppas det fortsätter att vara lika bra, om inte bätre!
/LL