torsdag 26 februari 2009

ETT TECKEN?

Jag har ägnat de senaste två timmarna (fyfan va less jag är på att må halvrisigt och vara hemma nu!) åt en helt underbar blogg.. eller för att förtydliga det hela - en blogg med underbar (rolig) läsning. Jag sitter och läser om allt och ingenting i en tvåbansmammas liv och allt vad hennes ungar sysslar med.. och har flera gånger kommit på mej själv med att skratta åt de roliga saker som ungar kan få för sej, men även kommit på mej själv med att tänka "Men gu vilken söt unge!"..!!!!
Alltså, förstår ni hur läskigt de här är?

Magsjuka är ju bara en fis i rymden me tanke på vilken obehaglig känsla dessa upptäckter medför..

Hur som helst, mitt i detta chocktillstånd hittade jag som tur var någonting annat att kunna fokusera på för en liten stund.

1. Gå in på Google och välj bildsök - Check!
2. Sök på det datum du fyller år (som i mitt fall 9 apil) - Check!
3. Kidnappa andra bilden - Den representerar din framtid. - Check!

Och resultatet blev..

..en bild över Göteborg!

Hmm.. dax att lägga ut lägenheten till försäljning nu eller?

3 kommentarer:

m|in sa...

App app APPPPP!!!!!!!!!

Vilken blogg har du läst? =)

Hanni sa...

Hahah! Tyckte de va så skoj.. ;)

Har läst Cillas blogg som du länkar till. Underbar juh! Nån du jobbat me eller? :D

m|in sa...

Ja Cilla e asskön! Läs Mamma Mia! också rolig :D

Näe, det e nån som Sofi har på sin blogg haha :D