söndag 28 februari 2010

MYCKE MÄRKLIGT

Ursäkta alltså. Men.. The Hives klara för WCR? The Hives? Passar dem inte bättre in på Pier Pressure? Eller är de bara jag som är helt ute och cyklar och är totalt jäkla ointressarad av (och oinsatt i) The Hives? Hade vart mer nöjd med Orsa Spelmän isf. De är iaf lite coolt!

Nåja. Man får väl se de positivt.. en given öl-paus blir de ju iaf, för sånna lär behövas om vädret blir så bra som föregående år!

Satan i gatan va jag längtar..

Imorgon är de ny vecka, GRYMT! Ska lägga mej i sängen å kämpa vidare på min sega bok (Liam Norberg - Insidan).. trodde jag skulle bli uppslukad och läsa klart den på några dagar. Men icke!

Kommer i alla fall att somna med ett leende på läpparna, det gillas som fan!

3 kommentarer:

Anonym sa...

The Hives är helt grymma live Johanna! /Issa

Hanni sa...

Jasså?
But still.. på WCR? Näääe!

Hanni sa...

Hahaha, vilken ironi att ordverifieringen jag va tvungen att skriva in på förra kommentaren va "aanti". Ett tecken. The Hives har inget att göra på WCR - ANTI! :P